Dear Puteri Nurul Nisha

SeMangaT HariMau MalaYA..!!!


korg minat bola..????oh no girls+football????????why not?????rilek r der.....aku minat bola!ntah la aku p0n tak tau sejak ble la aku jadi fanatic giler giler Bapak kow r ngan bola nih.....cm pe ntah...tp kn aku minat harimau malaya..!yah!bangga aku sama malaysia mengalah kan indonesia dalam sukan sea ai2....aku bukan nye pe...aku suke tgok pemain2 kite berentap di padang....especially of cos la Conpem gitu khairulfahmi!hahaha....(gedik u know!)=D
ala...xyah korg nk ckp aku gedik ke pe...korg pon sme je...hahaha...i p0n minat da sorg g player harimau malaya ie..bru umur17 kot.pergggghhhhh.....teror sI0t...!sape lg nazmi faiz la...hens0m kan?????hahaha...btw,aku start m'gangumi dye tme harimau lwn ngan Bahrain ai2...yela wlaup0n kalah tapi first g0l disumbat oleh nazmi!!!!
Oh no....!!!!!i love u guys!!!!!!(lagi skali s0 gedik pompuan nie)...arghhh....do i care???whtever!semangat harimau malaya FOREVER der!!!!!selamanya HARIMAU MALAYA...!!!!

Selamanya Harimau malaya........=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan